donderdag 27 september 2012

Marianne Design Challenge #64


De zomer is helaas voorbij, de eerste blaadjes gaan weer vallen.
Daarom was deze keer de opdracht heel toepasselijk......... een herfstkaart.
Ik heb voor deze kaart een wat ouder Snoesje knipvel gekozen.
Heel leuk met haar paddestoel-parapluutje.
Het lijkt eenvoudig maar toch vond ik het niet zo gemakkelijk.
Uiteindelijk is dit mijn herfst-tafereeltje geworden.
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
    knipvel: Snoesje HM 007
    creatables: LR 206
    creatables: LR 203
    creatables: LR 135
    lint,
    touw,
    plakpareltjes,
    bedeltje,
    herfstblaadjes.

    Heb je ook zin om mee te doen, kom dan gezellig even kijken op: http://mariannedesign.blogspot.com/
    Daar kun je lezen hoe je mee kunt doen.

    

    1 opmerking:

    Dank je wel voor je berichtje,
    Ik lees ze met veel plezier.

    Lieve groetjes,
    Yvonne.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...