donderdag 14 februari 2013

Marianne Design Challenge #74




Terwijl het buiten koud is en er weer een wit winterjasje op komst is, is het hier alweer tijd voor een nieuwe challenge.
Anita was deze keer aan de beurt en zij koos voor een labelkaart in vrolijke kleuren.
Als je deze kaart ziet krijg je toch zin in het voorjaar?
Er zijn deze maand zoveel mooie spulletjes uitgekomen van Marianne Design dat je daar wel mee aan de slag moet.
Ik heb uit het designpapier een ovaal gesneden en daaronder een designpapiertje geplakt en wel zo dat het vogeltje precies in beeld is.
De takken die ik gebruikt heb komen van de boom-mal, ik heb 2 kleurtjes net over elkaar heen geplakt.
In het vogelhuisje zit ook nog een vogeltje te wachten op de lente.
Op het bijpassende losse label heb ik een lieve tekst gestempeld.

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
  • papier: pretty papers bloc Springtime PK 9091
  • collectable: vogelhuisje COL 1310
  • collectable: vogeltjes COL 1311
  • creatable: label LR 0154
  • creatable: boom LR 0203
  • creatable: hedratakje: LR 0206
  • tekststempel: Eline's words EC 0138
  • verder heb ik lint, touw, een bedeltje, bloemetjes en  plakpareltjes gebruikt.
Vind je het ook leuk om mee te doen aan de challenge van Marianne Design?
Kom dan eens kijken op de blog: http://mariannedesign.blogspot.nl/

4 opmerkingen:

  1. Als je met een beetje fantasie luistert hoor ik de vogeltjes fluiten op deze prachtige kaart Yvonne! Heel vrolijk bedacht en gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vrolijke kaart Yvonne erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tag heb je gemaakt Yvonne. Daar word je helemaal vrolijk van.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee zo die 2 labels op elkaar gebruiken!
    en ik vind het een prachtig label
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik lees ze met veel plezier.

Lieve groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...