donderdag 9 mei 2013

Marianne Design Challenge #80


Deze week gaat de 80e challenge van start.
Mieke was deze keer aan de beurt om een thema te kiezen.
Ze koos voor verpakking of doosje voor 2-4 theezakjes.
Weereens helemaal iets anders en heel leuk om te doen.
Ik was er eigenlijk al gelijk aan uit dat ik de craftable wilde gebruiken van het kop en schotel en de klok.
Maar Mieke vroeg ook om een creatable, die heb ik dan gebruikt voor de blaadjes bij de roosjes en de hartjes binnenin de kaart.
Ik heb omdat de theezakjes wat dikte vragen de rug van de kaart een ½ cm gemaakt, en ook het houdertje waar de theezakjes ingeschoven zijn heeft een opstaand randje van een ½ cm aan de onder en zijkanten.

Ik heb verder de volgende materialen gebruikt:
  • papier: pretty papers bloc Vintage Pastels PK 9080
  • de plaatjes komen ook uit datzelfde blocje.
  • tekststempel: Eline's vintage EC 0096
  • craftable: klok CR 1234
  • craftable: thee kopje CR 1238
  • creatable: blaadjes LR 0122
  • creatable: blaadjes LR 0156
  • creatable: hartjes LR 0159
  • verder heb ik roosjes, touw, kant, bijpassende bedeltjes en plakpareltjes gebruikt.
Vind je het ook leuk om mee te doen aan de challenge van Marianne Design?
Kom dan eens gezellig kijken op de blog: http://mariannedesign.blogspot.nl/

3 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan Yvonne!! Vier uur dus even tijd voor jezelf met een lekker kopje thee, voordat de avond spits begint. Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Yvonne !!!!
    Leuk al die verschillende theehouders.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Yvonne. Ziet er echt super uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik lees ze met veel plezier.

Lieve groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...