zaterdag 19 december 2015

Creatief Art Christmas Moreheads


Deze 3 kerstkaarten heb ik gemaakt met het pakket: Christmas moreheads 02 van Creatief Art.

Onderstaande kaart met de sneeuwpop op de slee heb ik gemaakt met bijgeleverde kaart.
Voor de kaarten hier boven heb ik de schattige afbeeldingen gebruikt uit het pakket en er verder mijn eigen fantasie op los gelaten.
Je kunt dus met deze pakketten alle kanten op.
En omdat het hele gemakkelijk uitdrukvellen zijn hoef je ook niet alles uit te knippen.
Ideaal dus voor de kerstkaarten die je nog net te kort komt.
Ik heb deze keer ook de fijne crea lijm gebruikt,
ideaal om de kleinste dingetjes nauwkeurig en stevig vast te lijmen.

Pakket: Christmas Moreheads 02 van Creatief Art.
Craftables: CR1248 cirkel
Craftables: CR1225 sneeuwster
Craftables: CR1226 sneeuwster
Creatables: LR0127 hulst
Creatables: LR0136 denneboom
Creatables: LR0377 elands
Lint,
Belletjes,
Waxkoord,plakpareltjes,
Houten sterretjes.

2 opmerkingen:

  1. Jij hebt er weer zin in zo te zien!
    Ik vind ze super deze kaartjes!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik lees ze met veel plezier.

Lieve groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...