zondag 25 september 2011

Marianne Design Challenge #39


Met deze Snoesje kerstkaart heb ik meegedaan aan de 39e challenge van Marianne Design.
Ik heb gekozen voor het rijtje bedels - bloemen - stansjes



Voor deze kerstkaarten heb ik de Snoesje stempels ingekleurd met Derwent kleurpotloden. Ik vind dat altijd erg leuk om te doen.  Ik heb voor deze kaart de paperbloc winter-world gebruikt. Ik houd zelf wel van deze kleurtjes voor een kerstkaart. Verder heb ik weer de malletjes gebruikt van Marianne Design en wat andere leuke dingetjes om de kaarten af te werken.

Liefs,
Yvonne.

6 opmerkingen:

  1. Ik kom bij toeval op jouw blog terecht. Wat maak je mooie kaarten!! Ik vind de slide-show geweldig. Hoe doe je dat??!
    Ik word meteen volger, want zo te zien begin je net en dan ben je blij met reacties. Ik ben ook nog niet zo lang bezig en ben ook dol op spullen van Marianne Design.
    Veel succes! Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kerstkaart Yvonne!!! bedankt voor het meedoen aan de challenge van Marianne Design.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even testen of ik nu wel een berichtje kan plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,
    Ik kwam er nu achter dat de site van de slide niet meer werkt. Ik heb toen via google gezocht naar een site waar ik een slide kon maken op een blog. Misschien dat er nog een andere site is waar dat kan. Opzich wijst het zich dan vanzelf uit. Maar die ik gebruikt heb werkt niet meer als je hem aanklikt.
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yvonne je kaartjes zijn allebei superleuk.
    Bedankt voor het meedoen.


    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaarten, mooie frisse kleuren!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!

    gr Wybrich
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...