donderdag 3 mei 2012

Lichtjes voor een lieve jarige.



 
'n Vriendin van mij werd onlangs 50 jaar en ik vond wel dat ze wat meer verdiende als een gewone kaart.
Ik had haar om een jeugdfoto gevraagd.
Ik kreeg een foto van haar dat ze op schoot zat bij Sinterklaas.
Oei, hoe ging ik dat oplossen?
Het is me gelukt om de foto zo te bewerken dat ze er mooi alleen opstond.
Ik heb dus eigenlijk eerst een kaart gemaakt en daarna het doosje en dat afgewerkt.
Aan de linkerkant heb ik een los label in de driehoek geschoven die ik daar met de zijkantjes vast heb geplakt met daarop de felicitaties.
Omdat ze erg van boedha houdt heb ik een mini exemplaar aan het strikje bevestigd.
Ik hoef niet te zeggen dat de jarige erg blij was met deze "kaart".

Liefs,
Yvonne.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...