donderdag 22 november 2012

Marianne Design Challenge #68

Deze keer was Wybrich aan de beurt om een thema te verzinnen voor de challenge.
Zij koos voor 'n kaart in een andere vorm als b.v 'n vierkante of rechthoekige kaart.
Ik dacht gelijk aan een kaart die ik ooit eens gezien had op een beurs.
Ik heb daar toen een tekeningetje van gemaakt hoe het er ongeveer uit zag.
Ik heb er een al wat ouder knipvel voor te voorschijn gehaald.
Maar de plaatjes van Eline blijven leuk om te gebruiken, hoe oud ze ook zijn.
En de dieren lenen zich er goed voor om plaats te nemen in het kersttreintje.
Want dat is wat ik gemaakt heb.
Ik heb hiervoor het black en white blocje gebruikt omdat daar een velletje tussen zit wat ik heel goed kon gebruiken voor de wieltjes.
Voor het gele wagonnetje en het raampje heb ik weer andere blocjes gebruikt.

Gebruikte materialen:
papier: pretty papers bloc Merry Christmas PK 9069
papier: pretty papers bloc Eline's Old Fashioned Christmas PB 7026
knipvel: Eline's sneeuwland AK 0051
knipvel: Eline's sneeuwland AK 0052
creatables: LR 0135

rond het schoorsteentje heb ik een strikje gemaakt met een mini belletje eraan en een kant en klaar kaartje met: prettige kerstdagen.

Vind je het ook leuk om mee te doen aan de challenge van Marianne Design?
Kom dan eens gezellig kijken op de blog: http://mariannedesign.blogspot.nl/

Liefs,
Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...