donderdag 14 maart 2013

Marianne Design Challenge #76


De nieuwe challenge is bedacht door Jen en zij wil graag dat we een kaart maken met een stempel of 3D van Marianne Design maar ook minimaal één creatables.
Ik heb gekozen voor een stempel, dat was weer even geleden dat ik die gebruikt had.
Bij deze creatables gingen mijn gedachten gelijk uit naar een al wat oudere stempel; de tuinkabouter.
Ik heb hem ingekleurd met mijn flexmarkers in de kleurtjes passend bij het achtergrondpapier.
Het kruiwagentje en het gietertje heb ik gestanst uit zilverkarton en ook het bankje komt uit papier met een metaalachtige look.
Eens geen scrapkaart maar een leuk voorjaarstafreeltje.
Ik krijg nu helemaal zin in de lente.
  • papier: pretty papers bloc Springtime PK 9091
  • stempel: Tiny's clearstamps TC 0804
  • creatable: bankje LR 0258
  • creatable: kruiwagentje en gietertje LR 0260
  • creatable: boompje en vlindertje LR 0261
  • creatable: vogelhuisje en vogeltje LR 0206
  • verder heb ik een lintje, een bedeltje en roosjes gebruikt.
Vind je het ook leuk om mee te doen aan de challenge van Marianne Design?
Kom dan eens kijken op de blog: http://mariannedesign.blogspot.nl/

Liefs,
Yvonne




3 opmerkingen:

  1. Leuk en vrolijk kaartje is het geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart Yvonne. De stansjes zijn super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Yvonne, je zou het zo over willen nemen in onze eigen tuin...hier veel te koud! Maar je kaartje is er helemaal klaar voor, echt een lente creatie!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...