donderdag 4 juli 2013

Marianne Design Challenge #84


Ja hoor, het is nu echt vakantie.
Bruintje beer neemt het er heerlijk van, en zie je wat hij al gevangen heeft?
Het was deze keer de beurt aan Anita om een thema te kiezen en zij wilde graag dat we een kaart gingen maken in een hexagonvorm.
Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar haar tekeningetje maakte alles duidelijk.
Dit is wat ik er van gemaakt heb, een fleurig vakantiekaartje in Hollandse kleurtjes.
Het beertje heb ik ingekleurd met derwentpotloden.

stempel: fishing SF 1107
creatable: bootje LR 0199
craftable: cirkel CR 1201
craftable: blaadjes CR 1248
collectable: bloemetjes COL 1323
 
Ik heb mijn kaart afgemaakt, met lint, plakpareltjes, dun touw, een bedeltje, en de tekst heb ik gemaakt met de dymo-tang.
 
De challenge van Marianne Design heeft vakantie tot 15 augustus, dus lekker lang de tijd om met deze leuke opdracht aan de slag te gaan.
http://mariannedesign.blogspot.nl/
Ik wens iedereen een hele fijne vakantietijd.

Liefs,
Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt een super leuk kaartje zo in de Hollandse tinten.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne,
    Je hebt het weer geweldig gedaan, wat een mooie combi weer! En je kan het nu ook even rustig aan gaan doen voor Marianne, want het is vakantie tijd.
    Geniet lekker van de zonnige dagen en Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Hollands vakantie kaartje, geweldig! Een hele fijne zomer/ vakantie toe gewenst ( in ieder geval voor het blog van MD challenge). Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...