zaterdag 21 december 2013

Marianne Design Challenge #94

 
Voor de laatste challenge van dit jaar was Anita aan de beurt om een thema te kiezen.
Ze koos voor een snelle kerstkaart met MD materialen.
Een leuk thema, zeker als je nog wat kaarten te kort komt.
Volgend jaar nog eerder beginnen met mijn kerstkaarten.

Collectable: COLL1339 Eline's Christmas
Craftable: CR1225 sneeuwster 
Craftable: CR1252 sneeuwster
Stempel: COLL1339 Eline's Christmas
Knipvel: VK9531 Vintage Christmas cards 1
Pretty Papers bloc: PK9100 wintertime

Liefs,
Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Yvonne.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne, ik had je bijna weer gemist ook je vorige prachtige schaats digi/stempel kaartje zag ik! Nu keek ik nog even mijn blogs na die ik volg en zag je ergens onderin staan? Geeft niet ik ben er nu! En een heerlijke challenge CAS kerst bij Marianne. Al lijkt dat wel makkelijk maar, voor mijn gevoel zit er altijd tekort op! Maar die van jou is weer reuze mooi!
    Fijne zondag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart en je afbeelding is super mooi...ik wens je hierbij fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...