donderdag 16 januari 2014

Marianne Design Challenge #96



Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Marianne Design.
Deze keer is het thema; een kaart voor een stel dat gaat samenwonen.
Geen alledaagse keuze maar ik vond het wel een uitdaging.
Ik kwam ineens op het idee om deze vogeltjes te gebruiken.
Ook in de natuur is veel liefde onder de dieren.
Ik hoef niet ver te kijken......... wij hebben onze achtertuin aan het water en daar zie je heel wat gebeuren af en toe.
Al jaren komt er iedere dag een eend bij ons in de tuin, 's middags komt ze aan de achterdeur voor haar boterhammetje.
Wij hebben ze Madammeke genoemd, omdat het een echt juffrouwtje is.
Ze is alweer een tijdje heftig verliefd en zijn altijd samen.
Door dit verliefde koppeltje kwam ik dus op het idee om mijn vogelmalletjes eens te gebruiken voor deze kaart.


Collectable: COLL1301 vogel
Collectable: COLL1334 hartje en stempel
Creatable: LR0268 lijstje
Pretty Papers bloc: PB7042 Eline's Doll house
Belletjes
Kant
Lettertang
Lint
Plaksteentjes
Roloogjes
Roosjes
Touw

Liefs,
Yvonne.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Yvonne. Ik vind 'm schitterend.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yvonne, heel knap dat je steeds weer kaarten en creaties bedenk met de mallen van Marianne D. Je gebruik prachtig papier bij elkaar en hele leuke versiersels!!! Schitterend gedaan!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Ingrid kwamen wij op jouw blog terecht. We hebben ons gelijk aangemeld als volger! Want wat een mooie kaartjes maak jij Yvonne! Wij zijn helemaal weg van dit te gekke kaartje! Al vond je het een moeilijke opdracht..het is alles behalve te zien! Prachtige kleuren combinatie en wat zijn de vogeltjes leeeuk! in een woord.... G E W E L D I G

    Lieve groetjes van ons 2'tjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvonne, Wat een leuke inspiratie. Je kaart is echt prachtig. Mooie kleuren en prachtige mallen Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...