vrijdag 2 mei 2014

Hello baby



Ik heb 'n tijdje geleden dit geboortekaartje gemaakt.
Ik zou zelf niet snel op dit idee gekomen zijn maar het geboortekaartje van de kleine Bente zag er zo uit.
Toen ik het zag dacht ik gelijk, het is weleens leuk om iets te doen met de collectable van het uiltje.
Vandaar dat het eens een heel ander geboortekaartje is geworden i.p.v. altijd het wiegje.
Het viel erg in de smaak bij de ouders en dat is altijd leuk om te horen.

Collectable: COLL1302 uil
Collectable: COLL1314 tab met tekst
Collectable: COLL1345 labeltje
Craftable: CR1225 hart
Creatable: LR0203 boom
Pretty papers bloc: PB7041 Hello sweet baby
Crispy band
Wax koord
Wiebeloogjes
De lettertjes heb ik gemaakt met een stansje van Joy.

Liefs,
Yvonne.

7 opmerkingen:

  1. Lief kaartje Yvonne ben zelf ook bezig met een kaart met een uiltje maar dan voor een man.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en lieve kaart Yvonne.
    Ik vind 'm schitterend.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk babykaartje heb je gemaakt Yvonne - super afgestemd op het geboortekaartje - ik vind hem toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt Yvonne, ik vind die uil van jouw zelfs mooier dan het geboorte kaartje. Leuk is dat, dat je als kaartenmaakster een soort copy kan maken van het echte kaartje, met allemaal de juiste ingredienten. Fijn weekend gewenst, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart! Leuk dat je hem n.a.v. de originele geboortekaart maakte, hij past er zo perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben er helemaal weg van en heb hem gepind! Mooie kaart Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...