vrijdag 21 november 2014

Marianne Design Challenge #117


Er zijn weer 2 weken voorbij gegaan, dus weer tijd voor een nieuwe challenge bij Marianne Design.
Het thema is bedacht door Wybrich en is: maak een kaart of creatie in wit met kraft, de afbeelding/stempel mag wel gekleurd zijn.
Ik vond het een heel leuk thema, maar toch viel het niet mee.
Ik heb er dan voor gekozen om het helemaal in de gevraagde kleurtjes te doen.
Een beetje saai vind ik hem eigenlijk wel, misschien omdat ik dit ook niet gewend ben.
Dus volgende keer weer een kaart met wat meer kleurtjes.


Craftables: CR1248 cirkel
Craftables: CR1226 sneeuwster
Creatables: LR0122 poinsettia
Creatables: LR0127 hulst
Papier: pretty papers bloc PB7046 Eline's winter pastels
Stempel: CS0606 happy winter
Belletjes
Houten sterretjes
Plakpareltjes
Roosje
Touw

Vind je het ook leuk  om  mee te doen aan de challenge?
En wil je ook kans maken op een mooie prijs?
Kom dan gezellig kijken op:
http://mariannedesign.blogspot.nl/

Liefs,
Yvonne.

3 opmerkingen:

  1. Yvonne een heel mooi kaartje in craft en wit ! Knap gemaakt hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne...een prachtig inspiratie kerstkaartje....super mooi in kraft met wit

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...