dinsdag 23 december 2014

Kerst met de winter-diertjes van Eline #8



En dit is voorlopig de laatste in de familie.
Hij is al 'n keer aan de beurt geweest, maar ik vind dit Rudolfje zo schattig en ik wist iemand die hier heel blij mee is.
Dus daarom nog 'n keer deze lieverd maar dan weer in een ander "jasje"

Collectables: COLL1369 rendiertje
Craftables: CR1248 cirkel
Craftables: CR1226 sneeuwster
Creatables: LR0127 hulst
Papier:  Eline's Winter pastels PB7046
Belletjes
Lint
Plakpareltjes
Touw

Liefs,
Yvonne.

4 opmerkingen:

  1. Je maak er een waar feestje van Yvonne met de diertjes van Eline!
    Ik wens je fijne feestdagen en alle goeds voor 2015!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rudolph blijft zeker leuk!
    Je hebt er weer een super leuk kaartje mee gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze toch leuk Yvonne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijven super schattige kaartjes met die lieve kerstdiertjes Yvonne

    Ik wens je ook hele fijne Kerstdagen toe....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...