maandag 14 december 2015

Prettige feestdagen


Ik heb vorige week met mijn kerstkaarten en gewone kaarten op de kerstmarkt gestaan bij Life&Garden.
Het was een hele gezellige dag die georganiseerd was voor de oudere mensen.
Ik heb 22 kerstkaarten verkocht en wat andere kaarten, dus mijn voorraadje is aardig geslonken.
Dat wordt gewone gekochte kaarten versturen vrees ik.
Dit vosje is ook mee geweest maar niemand had interesse in hem, dus hij mocht weer mee naar huis, en nu maar afwachten naar wie hij toe gaat.

Craftables: CR1248 cirkel
Craftables: CR1226 sneeuwster
Papier:  Eline's Winter pastels PB7046
Knipvel: Action
Lint,
Waxkoord,
Belletje,
Plakpareltjes.

Liefs,
Yvonne.


4 opmerkingen:

  1. Wat een liefie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een leukerd dit kaartje!
    Volgens mij hebben ze hem gewoon over het hoofd gezien, deze is toch gewoon te schattig!
    Ik vind het een mooi kaartje!!!!


    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...