donderdag 14 juli 2016

52 weeks to Christmas....... week 28


Bijna niet gered om vandaag mee te doen aan 52 weeks tot Christmas, maar ik wil volhouden dus alles op alles gezet om mijn 28e kerstkaart hier te laten zien.
Kaart was vanmiddag al wel klaar maar mijn laptop werkt niet gezellig mee, maar goed het ziet er nu naar uit dat het gaat lukken.
Bij mijn vorige berichtje over de kaartenbeurs wil het lettertype niet zoals ik wil.
Hopelijk krijg ik dat ook nog goed.


Craftabels: CR1287 pinetrees
Craftables: CR1288 wintervillage
Craftables: CR1289 deer
Papier: PK9132 La Provence, PK9134 Driftwood
Cardtopper Favorites 6 CT1206
Lint: Xenos
Plaksteentjes

Liefs,
Yvonne.



4 opmerkingen:

  1. En het is je gelukt Yvonne om op tijd een schitterende kaart te maken....wat MOOI!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart geworden, Yvonne!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de kleuren mooi bij elkaar gezocht. Het ziet er geweldig uit!
    Lia, Dt 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...