donderdag 22 juni 2017

52 weeks to Christmas...... week 25


Terwijl het hier echt heel heet is, staat deze kleine Bambi met zijn voetjes in de sneeuw.
De zomer is officieel begonnen, dus over ongeveer een half jaartje is het weer Kerstmis.
Nog niet aandenken, eerst de zomer en vakantietijd.
Ik ga steeds verder uit lopen met mijn kerstkaarten, het is even niet anders.
Het lukt gewoon nog niet echt.
Ik heb nog wel een aantal kaarten die ik hier nog niet heb laten zien, daar eerst maar eens aan werken en zo tussendoor weereens een kaart maken.
Hopelijk gaat het over een tijdje weer wat beter en komt er dan weer eens wat meer uit mijn handen.



Collectales: COLL1345 labeltje

Creatables: LR0120 swirl
Creatables: LR0122 poinsettia
Creatables: LR0420 gift card
Papier: Pretty papers bloc
PB7034 Merry little Christmas

Cardtopper: CT1504
Plakpareltjes,
Lint,
Bedeltje.

Liefs,
Yvonne.


13 opmerkingen:

  1. Dit is een schatje Yvonne,
    en wij willen die kaartjes graag zien hoor ......
    Komt vast vanzelf weer , gedwongen aan de knutsel is niets!!
    Beste ermee veel liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kerstkaart Yvonne, bjoety
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat het mog niet echt wil lukken, Yvonne. Maar ik herken het wel, ik zit ook in een dip :-(
    Maar deze kaart is weer erg mooi, en heerlijk bambi met zijn hiefjes in de sneeuw. Alleen het idee is al verkoelend :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Yvonne,en het is ook wel heel warm voor kaarten maken.gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kerstkaart Yvonne, prachtig versierd en lief met dat hertje ! Ja, met die hitte is het niet makkelijk, ik smelt ook weg... :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kerstkaartje Yvonne...zoooo mooi in deze bruintinten..en de schattige bambi maakt het helemaal af...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....wat een prachtig kaartje Yvonne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Yvonne!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooie kerstkaart Yvonne. Alles zo mooi in die bruintinten en ik ben weg van je poinsettia en van je mooie strik. Een plaatje is het.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een pracht van een kaartje Yvonne, schitterend, mooi met de bloemen en het achtergrondje met het tekstpapier!
    lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig stijlvol kaartje, lief plaatje en mooi met de grote bloem ernaast.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...