donderdag 26 juli 2018

52 weeks to Christmas...... week 30 challenge


Alweer de laatste donderdag van de maand, met natuurlijk weer een challenge bij 52 weeks to Christmas.
Deze keer was Epie aan de beurt en zij koos voor een kaart met een vrolijke dierenstempel erop.
Het was voor mij heel lang geleden dat ik een stempel ingekleurd had.
Het was weer even wennen en uiteindelijk is het dit vrolijke rendier geworden.
Dan ga ik nu weer verder met vakantie houden, we zitten op een camping in Wassenaar en hebben uiteraard over het weer geen klagen.
Ik kom er even niet toe om bij jullie langs te komen, maar na onze vakantie komt dat beslist weer goed.



Liefs,
Yvonne.

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet je meer doen hoor, zo mooi gekleurd!
    Geniet van jullie vakantie, zag dat jullie ook in Scheveningen waren, aan de kust heb je vast wel wat verkoeling.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief dit magnolia hertje, hier wordt ook veel te weinig met potloden gekleurd...
    geniet van je vakantie..aan het weer kan het niet liggen nee...ik heb nog wat weekjes te gaan.
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk hertje op je kaart !
    Fijne vakantie !
    Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Leuke stempel Yvonne. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer een prachtig kaartje wat een leuke stempel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, heel mooie kleuren en versieringen, en zo'n schattig rendier ! Geniet nog van je vakantie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje en veel plezier nog in Wassenaar. Misschien heb je daar wel een verkoelende zeewind. Dat hoop ik voor je.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje en dit rendier is ook erg leuk! Veel plezier in Wassenaar en veel water om in te duiken neem ik aan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje, Yvonne! Je bent het kleuren nog niet verleerd!
    Geniet nog lekker van de vakantie.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...