donderdag 9 augustus 2018

52 weeks to Christmas...... week 32


Ik ben blij dat ik voor onze vakantie een paar kerstkaarten gemaakt had, want het zou er niet van gekomen zijn denk ik afgelopen dagen.
Net terug van vakantie, dan is er even genoeg te doen.
Caravan leeg halen en weer schoonmaken, wassen en strijken.
Maar dat is ondertussen allemaal gebeurd.
En we hebben weer een logé in huis, de poes van onze jongste zoon logeert hier een weekje.
Hij is nog jong en heel ondeugend dus die moeten we in de gaten houden.
Maar ik krijg weer wel zin om wat te gaan knutselen, ik heb nog wel een paar kaarten op "voorraad" die ik hier ga laten zien de komende dagen.
Voor vandaag dit paardje, al een oudje en ik had het nog nooit gebruikt.
Maar vandaag mag hij dan eens meedoen aan 52 weeks to Christmas.



Liefs,
Yvonne.

15 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje, Yvonne. En ja, terug van vakantie is er altijd genoeg te doen... Fijn dat het gelukt is. En geniet van de logé, gezellig! groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Yvonne , mooi kaartje met een kerstpaard erop !
    Fijne dag en lekker nagenieten van de vakantie .
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk deze kaart !
    Tja , opruimen na een vakantie is weer een klus !
    Ik ben altijd blij dat het weer gedaan is !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvonne wat een lief kaartje, wij hadden gelukkig ook wat vooruit gewerkt..
    Hier zijn we de caravan aan het inpakken, zondag vertrekken we lekker drie weekjes vakantie.
    Eindelijk vond het dit keer zo lang duren , iedereen is bijna al terug.

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje Yvonne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Yvonne!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk kerstkaartje! Die was en die strijk zijn nooit leuk na de vakantie.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kerstkaart, leuk dat vellum zakje erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk met het paardje. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi hoor dit kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kaart en dat paardje is wel erg leuk. Ik ben ook druk aan het voren werken want wij gaan nog op vakantie! Maar het weer is er weer naar om heerlijk te knutselen, dan kan ik echt van een buitje genieten!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dit is leuk, al die laagjes op elkaar, mooi
    fijn dat je er deze week ook weeral bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke leuk kerstkaartje, tof die combinatie van verschillende materialen!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...