donderdag 11 april 2019

52 weeks to Christmas...... week 15


Goede morgen allemaal,
En weer is het donderdag, kerstkaartjes dag.
Ik heb voor vandaag een eenvoudige kaart gemaakt, maar ik vind hem zelf wel geslaagd. ;-)
Ze heeft toch wel iets, dit lieve engeltje?
Ik kwam ze een hele tijd geleden tegen op pinterest en dacht; waar zou dat vandaan komen.
En ja hoor, na lang neuzen bij Ali kwam ik ze tegen.
Het duurde nog even voordat ze vanuit China hier was.
Ook haar zusje heb ik besteld, dus binnenkort nog meer met deze schatjes.



Liefs,
Yvonne.


27 opmerkingen:

  1. weer een mooi kaartje leuk dat engeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, deze kaart is eenvoudig HEEL leuk. Ja, die Ali heeft geloof ik alles. Om bezelf te beschermen bestel ik maar niet bij hun ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi kaartje! Eenvoudig kan ook erg mooi zijn.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw ! Heel elegant met dit engeltje en die enkele sterren en parels! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie CAS-kaart Yvonne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad heel erg schattig.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje, Yvonne!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem geweldig !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is zeker een lief engeltje en wat een leuk kaartje heb je ervan gemaakt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie, strakke kaart met het engeltje, leuk de combinatie van de sterretjes en de pareltjes. Heel erg schattig hondenkaartje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook eenvoudige kaarten kunnen schitterend zijn! Dat laat jij wel zien deze keer!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend kaartje.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ook te vinden bij Ali? Ik heb de 'originele', vind het een prachtige stans.
    Heel mooi kaartje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje yvonne! Lief engeltje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. helemaal leuk is je kaartje geworden, mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...