dinsdag 17 september 2019

Van harte.....


Deze gezellige beestenboel heb ik op speciaal verzoek gemaakt.
Stephany, de vriendin van Yannick vroeg of ik een kaart wilde maken voor haar zus.
Zij heeft een witte en een zwarte poes met witte voetjes en een zwarte hond.
Ik moest even wennen aan de witte poes, die had ik nog nooit gemaakt.
Maar met zijn roze oortjes en neusje ziet hij er toch wel lief uit.
Afgelopen zondag mocht deze vrolijke bende mee naar het verjaardagsfeestje.
Ze zullen het vast wel naar hun zin hebben gehad.


Liefs,
Yvonne.

6 opmerkingen:

  1. Prachtig is je kaartje Yvonne...zo lief die huisdiertjes ...en de ontvangster zal er zeker heel blij mee zijn..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje met de poezen en hond. Leuk zo'n persoonlijk kaartje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig stel zo bij elkaar, hele leuke kaart!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gezellig die beestenbende, leuke kaart!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke beestenboel in heel lieve kleurtjes.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...