woensdag 24 februari 2021

Happy Birthday.

Vandaag viert Remy, onze oudste zijn 32e verjaardag.
Dat was weer een reden om een leuke verjaardagskaart te maken.
Een tijdje geleden zag ik deze leuke slakjes bij Annemarie en Merit voorbij schuiven.
Ik schreef het toen al bij hun dat ik gelijk verliefd was op die grappige diertjes en het mooie papier van Stampin Up .
Ik heb dus ook het papier besteld en ben er mee aan de slag gegaan.
Lekker op m'n gemak slakjes, paddenstoelen en post uit zitten knippen.
Ook aan de binnenkant van de kaart is een slakje aan komen schuiven met leuke post.
Op het kleine kaartje in het envelopje heb ik het verjaardagskado geschreven voor Remy.
Helaas kunnen we vanwege de maatregelen zijn verjaardag niet vieren bij hun, we houden het dus tegoed.
Hopelijk kunnen we elkaar snel weer zien.


 Craftable: Rechthoek CR1390
Craftable: Cirkel CR1360
Craftable: Postzegelvorm CR1223
Craftable: Brievenbus: CR1519
Craftable: Envelopjes CR1518
Papier: Stampin Up Snail Mail
Stickertjes: Hema

Liefs,
Yvonne.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Yvonne. Je hebt een hele leuke, vrolijke verjaardagskaart gemaakt. Van de binnenkant heb je ook een plaatje gemaakt. Mooie kleurtjes en die slakken zijn zeker grappig, hopelijk bezorgen ze wel op tijd en niet in een slakkengangetje hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Yvonne,

    dat is een heel gaaf postkaartje geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zoon en wat een leuk kaartje voor de jarige!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...