zondag 18 april 2021

Een lief klein meisje.


'n Paar weken geleden liet ik hier de geboorte-lijst zien voor Lotje.
Bij dat kadootje hoorde natuurlijk ook een kaart.
Het treintje staat al een tijdje hier bovenaan mijn blog, maar toch wil ik het hier ook nog een keer laten zien.
Het patroontje kun je nogsteeds downloaden. Klik!


 Collectable: Baby: COL1479
Collectable: Uiltje: COL1475
Collectable: Vosje: COL1474
Collectable: Wasbeer: COL1472
Collectable: Eekhoorn: COL1410
Collectable: Haasje: COL1354
Collectable:Wolken en sterren(schaap): COL1385
Collectable: Flesje en rammelaar: COL1421
Collectable: Letters: COL1397
Craftable: Label: CR1212
Craftable: Cirkel: CR1360
Action: Papier


Liefs,
Yvonne.





4 opmerkingen:

  1. Super leuk dit treintje maar het lijkt me wel een gigantische klus! Je hondenkaartje hieronder is ook schattig trouwens!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk mijn ogen uit, zó leuk al die treintjes in je downloads..echt iets voor al die MD-spulletjes en dáár heb ik niet zo veel van dus denk niet dat het er van gaat komen afgezien van wat Trudy al schrijft: een mega klus (maar dan staat er ook wát!)
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze uitvoering voor Lot is ook superleuk geworden met de nieuwere diertjes. De trein die ik gemaakt heb voor de 2de verjaardag (2018) van kleindochter Annea staat nog steeds op haar kamertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooooow Yvonne wat een geweldige babycreatie heb je voor de geboorte van Lot gemaakt...Ik heb deze met bewondering bekeken.. er zitten zoveel leuke diertjes
    in die prachtige trein...ECHT SUPER!!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...