maandag 27 februari 2023

Afscheid.



Dank je wel voor jullie lieve reacties op het overlijden van mijn lieve tante.
We hadden een hele goede band met haar, ze betekende heel veel voor mij.
Ze was een zusje van mijn vader die ik al 35 jaar moet missen, ze kon zo heerlijk vertellen over vroeger.
Precies 5 maanden daarvoor overleed haar man, mijn oom.
Voor haar kinderen, klein- en achterkleinkinderen een heel groot verlies om je beide ouders/opa en oma te moeten verliezen binnen zo'n korte tijd.
Ik ben heel dankbaar dat ik 2 weken voor ze stierf nog beschuit met muisjes met haar heb gegeten voor het feit dat wij opa en oma zijn geworden.
Nog dankbaarder ben ik dat ik zo'n ontzettend lieve tante heb gehad en dat wij altijd bij haar gezin mochten horen.
Het label heb ik gemaakt voor de bloemen die wij besteld hadden en de kaarten voor haar gezin.




Liefs,
Yvonne.

6 opmerkingen:

  1. Mooie stijlvolle condoleance kaarten heb je gemaakt om de kinderen sterkte te wensen Yvonne. Ook het label helemaal in stijl. Sinds het overlijden van mijn vader 10 januari weet ik zeker dat deze mooie steunbetuigingen heel erg gewaardeerd worden. Ook voor jou veel sterkte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd met het overlijden van je geliefde tante.
    Je hebt mooie kaarten voor de familie gemaakt en het label is ook prachtig.
    Sterkte voor de komende tijd.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd met het verlies van de tante waar je een speciale plek voor in je hart hebt. Je vertelt mooi over haar. De kaarten voor haar kinderen zijn erg mooi, ze zullen dit erg waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtig label voor je lieve tante gemaakt, ook de familie kreeg een prachtige kaart. Veel sterkte de komende tijd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gecondoleerd met het verlies van jouw tante. Veel sterkte en koester de mooie herinneringen aan haar, en je oom. Heel mooie kaartjes en label heb je gemaakt. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...