donderdag 25 mei 2023

52 Weeks to Christmas, week 21

Vandaag staat de sneeuwman voor de laatste keer van deze maand klaar om zijn kerstkaartje weg te brengen.
Op zijn wandeling komt hij een lief vogeltje tegen.
Ik wilde er graag een namaken en heb zo gezocht welk klein vogeltje kan ik hier voor gebruiken?
De zeemeeuw kwam er het dichtste bij, een mutsje op maat geknipt en hij was er klaar voor om ook eens mee te doen aan kerstkaartjes-donderdag.

Ondertussen ben ik begonnen met de "verhuis" van mijn hobbykamer.
Nu onze zolder weer leeg is heb ik besloten om daar naar toe te "verhuizen".
Een hele zolderkamer voor mij alleen. Ik ga daar ook mijn naaimachine wegzetten zodat ik hier beneden niet iedere keer alles op hoef te ruimen als ik lekker bezig ben.
Het gaat er dan hopelijk ook eindelijk eens van komen om poppenkleertjes te maken, iets waar ik al zolang zin in heb.
En natuurlijk heb ik heel veel zin om leuke kleertjes te maken voor onze kleinzoon.


Liefs,
Yvonne.

8 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart en je hebt een mooi vogeltje gemaakt. Succes met het verhuizen van je hobbyspullen en lekker genieten in je hobbykamer!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze is ook weer geweldig, dat kleine vogeltje met zijn ienimienie mutsje!!
    maar die muts van de sneeuwpop is ook een lieverd.
    Succes met het verhuizen naar de zolder, heerlijk een hobbykamer!!
    Heel erg bedankt dat je er weer bij bent vandaag bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie ronde kaart weer Yvonne, de sneeuwpop is zo mooi, en de achtergrond past er precies bij, leuk hoe je het vogeltje omgetoverd hebt zodat het bij de winter past. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Yvonne,

    dat is een superlieve kerstkaart geworden met die schattige sneeuwman!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die mooie ronde mal heb je geweldig mooi versierd. Veel succes met het inrichten van je hobbykamer, dat wordt genieten in je eigen hobbyruimte.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk bedacht om de meeuw om te bouwen tot een ander kerstvogeltje :) En wat superleuk dat je nu de hele zolder hebt voor je hobby's, veel succes en plezier met verhuizen! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met de verhuizing van je hobbykamer! Daar kan ik alleen maar van dromen. Hier gebeurt alles aan de eettafel.
    Je kaart is erg mooi geworden! Ik vind deze kleuren zo mooi!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een super leuke kaart en wat fijn dat je een hele zolder hebt om te knutselen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...