zaterdag 26 augustus 2023

3x 5 jaar!



Hieper de piep hoera!!!
Er zijn er 3 jarig.
Vorige week werden onze buur-kindjes 5 jaar.
Zoals ieder jaar maakte ik voor de jarige drieling verjaardagskaartjes.
(Ik kwam er net achter dat ik ze vorig jaar niet heb laten zien, kan nog natuurlijk)
Zoals ik laatst al schreef heb ik sinds kort de malletjes van Carlijn Design/Jocelijne Design ontdekt.
Ondertussen weer aangevuld met wat nieuws, het is zo verleidelijk al die vrolijke figuurtjes.

'n Paar dagen na de verjaardag van de drieling vertelde mama dat ze onze straat gingen verlaten, ik moest er wel even van bijkomen.
Papa is voetballer.
Zo'n fijn gezin met 4 ontzettend lieve en leuke kinderen.
En..... vertelde ze; we hoorde gisteren dat we binnen 4 dagen moeten verhuizen.
Ik wist niet wat ik hoorde.
Onvoorstelbaar hoe ze het binnen een paar dagen voor elkaar hebben gekregen om al hun spulletjes in te pakken en alles wat er verder bij komt kijken.
Dus afgelopen maandagavond hebben we in tranen afscheid genomen van elkaar.
Dinsdagochtend zijn ze vertrokken naar Cyprus waar papa gaat voetballen. 
Ik hoop zo dat ze een mooi avontuur te gemoed gaan samen.




Liefs,
Yvonne.

2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaartjes voor de drieling. Elk hun eigen diertje maar toch zie je dat de kaartjes bij elkaar horen.
    Wat een snelle en verre verhuizing. Maar dat gaat soms zo bij topsporters.
    Nu maar afwachten of jullie weer leuke buren terug krijgen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...