zondag 13 oktober 2024

Niks moet, niksen mag!


Onze buurtjes zijn nu allebei met pensioen en gaan lekker genieten van hun vrije tijd.
Om dat te vieren gaven ze vrijdagavond een feest voor familie, (oud) collega's, vrienden en buren in een hele gezellige zaal.
Het was een super gezellige en fijne avond, we hebben zo genoten en gelachen.
Het ontbrak ons aan niets zoals lekkere hapjes en drankjes en tot slot een heerlijke puntzak met frietjes.
Eurootjes gewoon in een envelop vind ik niet leuk om te geven dus maakte ik deze herfstachtige kaart.
Ik heb geprobeerd om hun 2 prachtige poezen na te maken, ik denk dat ze best lijken.
Achter het label had ik de eurootjes geschoven. (voor de foto even weggehaald)
Jammer dat de kleuren van de kaart wat fletser overkomen op de foto.


Liefs,
Yvonne.

1 opmerking:

  1. Onwijs leuke kaart...en wat een leuk detail om te poezen na te maken!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...