donderdag 11 april 2013

Marianne Design Challenge #78




De nieuwe challenge is van Wybrich: alles mag met materialen van Marianne Design maar wel een afbeelding of (cute) stempel van Marianne Design.
Niet moeilijk dus.
Ik heb gekozen voor de nieuwe baby-spulletjes van Eline.
Ik ben er helemaal verliefd op, want wat kun je daar leuke dingen mee doen.
En het past allemaal zo mooi bij elkaar, daar houd ik wel van.
Ik heb dus gelijk maar een roze en een blauwe kaart gemaakt.
De stempels heb ik ingekleurd met mijn flexmarkers.



papier: pretty papers bloc Eline, Hello sweet baby
stempel baby's en knuffel: Eline's baby COL 1313
collectable wiegje: Eline's baby COL 1313
collectable tabblaadjes: COL 1314
 
verder heb ik touw, lint voor de vlaggetjes, een bedeltje, plakpareltjes en knoopjes gebruikt.
Vind je het ook leuk om mee te doen aan de challenge van Marianne Design?
Kom dan eens kijken op de blog: http://mariannedesign.blogspot.nl/

Liefs,
Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn dit weer 2 prachtige kaartjes Yvonne. Supermooi.

    Fijn weekend.
    Groetjes, Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtige kaarten Yvonne. Ze zijn beiden erg schattig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om te zien hoe je de mooie lijn van Eline hebt gebruikt Yvonne! Prachtig gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...