dinsdag 16 april 2013

Sarah



 
Een vriendin van mij werd onlangs 50 jaar.
'n Mooie reden om voor haar een kaart te maken met een foto uit de oude doos.
Toevallig zitten mijn jongste zoon en haar oudste zoon op dezelfde school en komen ze elkaar wel eens tegen.
Via facebook was dus snel geregeld dat ik een leuke foto zou krijgen om een mooie kaart van te maken.
Toen ik bij de jarige binnenkwam had ze geen idee hoe ik aan de foto kwam.
En toevallig had haar man deze foto ook gebruikt om een heerlijke feesttaart van te laten maken.
Dus kwam allemaal gezellig bij elkaar.
Ik heb voor deze kaart papier gebruikt van Boekenvoordeel, lekker naturel gehouden.
Ook weleens mooi vind ik.

Liefs,
Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vintagekaart Yvonne. Erg mooi gemaakt. Leuk papier heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie speciale vintage kaart voor je vriendin! Heel mooi gemaakt, ne leuke dingen erop gebruikt.
    Groetjes van gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een supermooie kaart Yvonne. Was ze zeker erg blij mee.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Yvonne!! Leuk gedaan en zo mooi met deze foto, dat maakt het gelijk heel persoonlijk! Gaaf gedaan!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...