donderdag 23 mei 2013

Marianne Design Challenge #81


Deze keer was de beurt aan mij om een thema te kiezen voor de challenge.
Ik vond het leuk om eens een wat ouder Snoesje terug te zien in een fleurige kaart.
Ik heb nog zoveel lieve Snoesjes liggen en gebruik ze bijna niet, zonde eigenlijk vandaar mijn keuze.
Ik heb dit  Snoesje gecombineerd met het nieuwe papier van Eline's buitenhuis.
Dus oud en nieuw zou je kunnen zeggen.
Het zijn bijna een trouwkaartje kunnen zijn zo feestelijk ziet Snoesje er uit.
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
papier: Eline's Doll House PB 7042
knipvel: 3D HM 008
crafttable: CR 1225
creatable: LR 0122
creatable: LR 0157
creatable: LR 0192
 
verder heb ik bloemetjes, parelhartjes, plakpareltjes, een bedeltje, lint, en waxkoord gebruikt.
 
Liefs,
Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi Yvonne, een prachtige bloemen toef heb je gemaakt op de mallen, Je kaart is heeft prachtige kleuren en is een mooie voorbeeld kaart geworden.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Yvonne, wat een schitterende en vooral ook een heel schattige kaart! Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Yvonne. Alles klopt weer hé. Heel mooi geheel.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje! Leuk je vandaag eens in het echt te zien op de DTdag bij Anita!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart weer Yvonne, mijn complimenten weer hoor.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...