dinsdag 28 mei 2013

Teamdag


Vrijdag 24 mei hadden we een teamdag met de dames van het challenge blog van Marianne Design.
Ik vond het gezellig om voor alle dames een vogelhuisje te maken.
Het waren voorgestanste vellen, dus ik dacht dat doe ik even.
Dat viel toch tegen, want alles moest wel netjes inelkaar geplakt worden en dan nog versiert worden met leuke vogeltjes, uiltjes, takjes en bloemetjes.
Ik had ze mooi optijd af om ze mee te nemen en ze vielen erg in de smaak.
Het was een hele gezellige dag, zo leuk om iedereen eens in het echt te ontmoeten.
En dankzij de lieve zorgen van Anita kwamen we niets te kort die dag.
Anita in het bijzonder maar ook de andere dames heel hartelijk bedankt, het was een SUPER teamdag.




Liefs,
Yvonne



4 opmerkingen:

  1. Wat lief om van die mooie voegel huisjes te maken voor de anderen!
    Ze zijn stuk voor stuk prachtig geworden, en je hebt vast een leuke dag gehad.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw wat leuk zeg zoveel vogelhuisjes gemaakt voor anderen.
    Ik denk dat je een geweldige dag had
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vogelhuisjes heb je gemaakt. Ze zien er fantastisch uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er super uit! Leuk al die huisjes in een mand! Wat gezellig zo'n knutseldag met elkaar!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...