dinsdag 23 september 2014

Nijntje letterbak


 
(Klik op de foto om deze te vergroten)

En hier is hij dan....... en wat was dit leuk om te maken.
Eerst dacht ik; hoe krijg ik alle vakjes gevuld en uiteindelijk moest ik kiezen om alles een plaatsje te kunnen geven.
Natuurlijk mocht een lieve foto van de kleine Pieter met zijn zusje niet ontbreken.
Ik ben bij Prenatal gaan kijken of ik een klein Nijntje kon kopen en ja hoor, nog eens een precies in de kleur die ik zocht.
De houten P vond ik bij Xenos en de rest heb ik gevuld met lieve stansjes uit de malletjes van Marianne Design, weer wel met papier uit het blocje van de Boekenvoordeel.
En o ja, de letterbak zelf komt van de Big-Bazaar.


Collectable: COLL1350 Alfabet
Craftable: CR1254 label
Creatable: LR0217 tekst en veiligheidsspeld
Creatable: LR0218 lijst silhouet
Creatable: LR0268 lijst
Creatable: LR0304 schoentjes
Creatable: LR0305 voetjes
Creatable: LR0307 rammelaar
Creatable: LR0308 treintje
Creatable: PP1401 ballonnetje
Papier: boekenvoordeel
Stempels: EC0108 baby-vlaggetjes
Nijntje bedeltje
Nijntje komt van internet en heb ik uitgeprint op fotopapier.
Lint
Roosjes
Touw

Liefs,
Yvonne.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne,
    Wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt een beetje van jezelf en van Marianne Design, mijn complimenten. Dit is nog eens een schitterend kraamcadeau.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat een leuke en vrolijke letterbak,
    je hebt die heel erg mooi gemaakt,
    er is zoveel te zien, toppie ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige letterbak Yvonne. Supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooohhhhh...ik ga nog een keer kijken...ooooohhhhh...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw Yvonne....petje af wat een prachtig kraamkado en al die leuke snuisterijen in het kastje ik vind het een bjoetie!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar, eerst zo'n kastje en niet weten hoe je dat moet gaan vullen....maar ook jou is het prima afgegaan Yvonne! Geweldig mooi zo met al die prachtige details rond Nijntje! Helemaal passend in de sfeer van je babykaartje! Prachtige resultaten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat is ie gaaf geworden!! PRACHTIG!! Zo lief met al de nijntjes, de schattige foto's en het naam slingertje enz.. echt al bij al een prachtig kraamkado Yvonne :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...