dinsdag 29 mei 2018

Diertjes - dinsdag top 10 # 7


Vandaag is het weer diertjes - dinsdag bij Linda en Gerdine.
Week 7, en die 7e plaats in de top 10 is voor mij Rudolfje, het rendiertje met zijn rode neusje.
En ookal is het zomer, hier horen toch echt Kerst - groetjes bij.
Zoals ik vorige week al schreef; ik kan niet op bezoek komen bij jullie diertjes want op het moment dat jullie mijn kaart hier zien zijn wij op vakantie in Zakynthos.
Volgende week maak ik het weer goed.


Liefs,
Yvonne.



13 opmerkingen:

  1. grappig en lief kaartje! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, leuke papiertjes en het rendier blijft favoriet!
    Fijne vakantie!!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie papiertjes! Heel leuk kaartje.
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met het rendiertje! geniet van je vakantie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje! Fijne vakantie, dat is één van mijn favoriete vakantieplekjes, Zakynthos!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart! Leuk ook in de niet zo standaard kerstkleurtjes. Fijne vakantie nog even!

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi gedaan met Eline's paperblok vandaag ook bij mij dit lieve rendiertje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw weer zo'n prachtige kaart!!
    Tot de volgende diertjes dinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk, Rudolf met zijn rode neus! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje met het rendier! Geniet van je vakantie.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart! Fijne vakantie!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Even wat later dan de vorige dinsdagen maar zeker niet vergeten. Met kerstkaarten kun je nooit te vroeg beginnen. Rudolf staat er leuk op. En veel plezier nog op je vakantieplekje.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Yvonne,
    Wat heb je weer een leuke kerstkaart gemaakt!
    Ik moest er de afgelopen dagen niet aan denken met die warmte maar voor vandaag is het best aanlokkelijk om er 1 te maken haha.
    Groetjes, linda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...