donderdag 10 mei 2018

52 weeks to Christmas...... week 19


Ik heb laatst een aantal hobby handigs geleend in de bibliotheek.
Ik ben er gaan zitten met alle exemplaren op mijn schoot en heb ze allemaal doorgebladerd om te kijken wie er in aanmerking kwamen om mee naar huis te gaan, en dat waren 8 nummers. ;-)
In een van de nummers stond deze kaart.
De maan is bijna nog niet aan bod gekomen op mijn kerstkaarten dus een mooie gelegenheid om hem eens te gebruiken.
Ik heb wel ander papier gebruikt.
Kerstkaart nr 19 doet weer mee met  52 weeks to Christmas.


Liefs,
Yvonne.

12 opmerkingen:

  1. Wow wat een super leuke kaart is dit zeg.
    Goed idee om lekker rond te neuzen in die hobbybladen, zo zie je maar je steek overal ideetjes op!!

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Mooie combi van stansen en papier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart, Yvonne! En wat leuk dat je HobbyHandigs kunt lenen bij de bieb!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kerstkaart geworden.Goed idee die bibliotheek om daar te neuzen.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Yvonne....wat slim om in de bieb te gaan neuzen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker slim om eens in de Bib te gaan kijken. Die stans van een wereldbol heb ik ook nog en dan te gebruiken als maan is wel erg goed bedacht. Moet ik dan weer onthouden, heb ik ook nog iets aan jou kijken in de Bib (haha) Fijn dat je je bijdrage laat zien bij 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart Yvonne !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dat is een prachtige kerstkaart, zo mooi met die maan, de kerstslee, de bomen en het verlichte huisje ! Mooi papier ook ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, leuke kaart!
    groet en fijn weekend!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaart, mooi om de maan op een kerstkaart te gebruiken! Ik leen de Hobby Handigs ook altijd bij bieb, tijdje lid gewest, maar dit is toch ook wel makkelijk.
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...