donderdag 25 juli 2019

52 weeks to Christmas...... week 30 challenge


Terwijl wij van onze vakantie genieten is het weer tijd voor een challenge bij 52 weeks to Christmas.
Met deze maand het leuke thema; maak een CAS kaart.
Ik heb het lieve engeltje er weer eens bijgehaald, ik blijf ze lief vinden hoe ze het sterretje van haar handje afblaast.
De tekst heb ik gemaakt met wrijflettertjes van de Hema. Die had ik nog liggen. Het lijkt gemakkelijk en snel maar ze plakte nogal dus was toch nog een hele toer om ze netjes op mijn kaart te krijgen.
Maar het effect vind ik wel leuk.
We zijn pas 3 dagen op ons vakantieadresje in Wassenaar, dus voorlopig nog lekker genieten hier.
Alhoewel, ietsje minder met de warmte zou van mij wel mogen. Maar ja, regen zou ook niet leuk zijn.
Fijne zonnige donderdag allemaal!


Liefs,
Yvonne.

10 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje en nog een fijne vakantie!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een supergaaf kaartje , leuk gedaan met die wrijfletters
    fijne vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat engeltje is echt een schatje! En je wrijfletters zijn ook mooi, ondanks het getob.
    Veel plezier in Wassenaar en omgeving, hopelijk is het aan de kust een beetje uit te houden.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart met dat lieve engeltje Yvonne. De letters zijn leuk en speels. Fijne vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart met dat lieve engeltje, mooie achtergrond ook ! Geniet van je (hete) vakantie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Yvonne! Heel mooi met dat engeltje!
    Gtoetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi papier, schitterend kaartje! Fijne vakantie nog, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal leuk met dit schattige engeltje !
    Fijne vakantie !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi CAS-kaartje!
    Fijne vakantie nog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...