zaterdag 6 juli 2019

Hiep hiep hoera


Ik loop behoorlijk achter met het laten zien van mijn kaarten.  Dus daar moet ik maar eens wat aan aan doen.
Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn eigen Jos die in mei 65 jaar geworden is.
Hij vond het niet echt leuk om 65 te worden dus heb ik dat ook niet op de kaart vermeld.
Vroeger was 65 jaar de leeftijd waar je naar uit keek, lekker stoppen met werken en gaan genieten.
Helaas is dat niet meer zo. Dus moet hij nog even volhouden.
Wij zijn graag samen in onze tuin bezig en op een tafeltje hebben we een metalen Toekan van Casa staan. Als het een beetje waait fladderen zijn vleugels. En zo ontstond het idee van deze kaart.
Voor de felle kleurtjes heb ik verfkaartjes gebruikt van de Gamma. Het is lekker stevig papier met een klein glanzend laagje. En precies de kleurtjes van het achtergrond knipvel.


Liefs,
Yvonne.


7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, lekker felle kleuren en heel mooie opbouw.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Yvonne,

    dat is een prachtige zomerse kaart geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke tropisch kaartje!! Supertof geworden!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk tropisch sfeertje heb je op je kaart gecreëerd. Mooie volle kleuren en dat past er erg goed bij.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de toekan steelt de show op deze mooie kaart!!

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...