donderdag 20 december 2018

52 weeks to Christmas...... week 51


Nog even en het is Kerstmis.
De Kerstman is er helemaal klaar voor. Met zijn slee vol kadootjes gaat hij op weg door de sneeuw.
Hier wordt het geen witte Kerst maar wel een met kadootjes.
Omdat Sinterklaas dit jaar ons huisje voorbij gereden is komt de Kerstman langs.
Ik heb er nu al zin in, heerlijk met ons gezinnetje.
Deze Kerstman doet mee aan 52 weeks to Christmas.
Ik zag hem een tijdje geleden bij Annemarie en Merit, ik vond het zo'n super leuke kaart.


Collectables: COLL1391 kerstman
Collectables: COLL1460 slee
Collectables: COLL1427 boerderijtje
Creatables: LR0379 dennenboom
Creatables: LR0136 dennenboom
Papier: Sostrene Grene

Liefs,
Yvonne.


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kart , en de kerstman zal het wel druk krijgen alleen heeft hij niets aan de slee hier in Nederland , hoe gaat hij dat nu doen ? Met de auto denk ik, maar toch niet zo romantische als met het rendier en de slee.
    Jammer hier geen sneeuw .
    Gezellige feestdagen en een creatief en gezond nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige kaart is het weer geworden
    wens jullie fijne feestdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart! Mooi ook met het boerderijtje op de achtergrond. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig kerstkaartje Yvonne, we herkende hem gelijk! :)

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...