donderdag 27 december 2018

52 weeks to Christmas...... week 52 challenge


De allerlaatste kerstkaart van dit jaar.
Nummertje 56 voor mij, dus ik heb het dit jaar weer gered om de 52 weken vol te maken.
Al was het soms wel een race tegen de klok. Ik moet ook wat vooruit gaan werken want de laatste weken ging de lol er echt vanaf, door dat ik moest gaan haasten.
Kerstkaarten genoeg maar ik wilde nog een paar "speciale kaarten" maken.
En daar is dit er eentje van.
Mijn jongste zoon en zijn vriendin hebben een grijze poes die helemaal gek is op zijn Elmo.
Dus Skittle met zijn Elmo moesten in de slee.
Dit soort kaarten is gewoon veel werk.
Ik wil eens gaan proberen om wat kaarten te maken die wat minder werk zijn, al zal dat wel moeilijk zijn.
Nu heb ik het idee dat ik vaak alleen maar met kaarten maken bezig ben terwijl ik ook nog zoveel andere dingen leuk vind om te doen.
Het is vandaag ook de laatste donderdag van de maand dus ook weer een leuke challenge bij 52 weeks to Christmas. Met het thema goud of zilver op je kaart, deze keer bedacht door Ingrid.


Collectables: COLL1461 rendier
Collectables: COLL1460 slee
Collectables: COLL1454 poes
Collectables: COLL1439 lantaarn
Collectables: COLL1438 kerstmuts
Collectables: COLL1446 lijfje kleine kangoeroe voor Elmo
Collectables: COLL1433 kopje zeemeeuw voor Elmo
Craftables: CR1346 sneeuwsterren
Papier: PK9149 Do what you love
Knipvel: AK0069 Eline's Snowy Backgrounds

Liefs,
Yvonne.

17 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart, die kaarten met de collectables zijn inderdaad super veel werk, maar je kan er natuurlijk wel iets fantastisch moois mee maken, deze is ook weer super! Leuk voor de challenge met al het zilver.
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je die Elmo leuk gemaakt, ik herkende hem meteen. En een geweldig kaartje weer, Yvonne. Sterkte met "minder bewerkelijke" kaarten maken :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een superleuke kaart, en wat en werk heb je ervan gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem weer helemaal geweldig geworden, gaaf die poes in de arreslee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HOi Yvonne, ik zag deze uitvoering straks al voorbij komen op Facebook, en bedacht me toen al dat het ongelofelijk veel werk moet zijn geweest om deze kaart te maken .Als je zelf een kaartenmaker bent kijk je daar toch heel anders naar. Ik snap jouw opmerking heel goed, het kost enorm veel tijd, en als je ook nog veel andere dingen leuk vindt, moet je inderdaad keuzes maken. Dat is lastig, maar je moet het wel doen, om jezelf te beschermen, andere dingen doen, is ook heel leuk, en daar kun je ook energie uit halen. Fijne jaarwisseling, groetjes, ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een prachtige kaart, zo schattig, die poes met Elmo ! Maar inderdaad veel werk, dat kan je niet voor iedereen doen. Ik probeer in januari/februari nog een deel eenvoudige kerstkaarten te maken, dan heb ik toch al voorraad (ook om te tonen), want in de zomer komt dat er zeker niet van. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart en zeker zo'n persoonlijke kaart! Ik kan me voorstellen dat dit soort kaarten veel werk is! Maar het zal lastig zijn een ander soort kaartje te maken als je dit soort kaarten gewend bent! Ik vind ze super leuk! Ik wens je een fijne jaarwisseling eneen goed 2019! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een pracht van een kaart en heel mooi om het zo op de persoon toegespitst te maken. Dat maakt een kaart meteen veel "waardevoller" voor de ontvanger. Het is wel duidelijk te zien hoor dat er veel tijd en aandacht aan geschonken is.
    Fijne jaarwisseling en vast alle goeds voor 2019.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart en succes met het maken van de wat simpelere kaarten! Je kaarten zijn wel altijd super mooi en het is goed te zien dat het heel veel tijd kost.
    Fijne jaarwisseling en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi deze kaart, ik maak ook een aantal speciale, maar niet voor iedereen en inderdaad meedoen met 52 weeks scheelt een heleboel stress. Ook een gezellige jaarwisseling gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Yvonne,heel leuk gedaan met de poes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is je kerstkaartje voor deze week Yvonne....zo leuk die diertjes erop...en met dat zilver erbij maakt het heel sprankelend
    een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2019

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk tafereeltje ! helemaal mooi is deze weer geworden !
    fijn dat je er bij bent voor de laatste keer dit jaar !
    tot volgend jaar
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig tafereeltje heb je weer gemaakt Yvonne, heel gaaf met Elmo erbij!! Het zijn inderdaad bewerkelijke kaarten en het moet wel leuk blijven om ze te maken. Wij werken ook altijd lekker vooruit, stress en haasten dat werkt bij ons niet. Meestal lukt het dan niet zoals je wil en dan heb je er uiteindelijk helemaal geen plezier in om een kaartje te maken.
    Alvast een fijne jaarwisseling!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi kaartje en wat een werk heb je er op gedaan !!
    Alles past zo mooi bij elkaar , de beestjes en de slee , prachtig Yvonne
    Groetjes en een fijne avond van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...