donderdag 11 januari 2024

52 Weeks to Christmas, week 2


Voor vandaag is deze schattige pinguïn uit z'n iglo gekropen om mee te doen met 52 Weeks to Christmas.
Hij heeft een heerlijk warm kopje thee in zijn handjes.
Op de ijsschots staat een gezellige lantaarn met een kaarsje voor wat extra licht en warmte.
Ik heb deze pinguïn gemaakt met de Hug-a-Lot malletjes van Carlijn en Jocelijne Design.
Ik zit toch nog een beetje in de kerst-sfeer.
Ik ga zo nog onze kerstkadootjes inpakken. :-)
Een aantal dagen voor Kerst kreeg ik corona.
Dus de feestdagen liepen voor ons heel anders als gepland.
We zouden kerst gaan vieren bij Remy en Mandy en de kleine Luca.
Maar ja, dat ging natuurlijk niet door.
Ik vond het zo erg, Luca z'n eerste kerst en oma kon er niet bij zijn.
We zouden het uitstellen naar oud en nieuw, maar toen was ik nogsteeds positief.
Ik ben nogsteeds niet de oude, maar aanstaande zaterdag gaan we dan eindelijk "kerst" vieren met kadootjes.

Ik kan bij heel veel van jullie geen reacties geven op jullie creaties.
Ik moet ook steeds inloggen op mijn eigen blog.
Het is zo vervelend.


Liefs,
Yvonne.

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, toffe kleurtjes!
    Bedankt dat je er ook deze week weer bij bent bij 52WTC.
    En nog een kerst-feestje tegoed, geniet van en met elkaar!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieverd weer deze kaart.
    Geniet van jullie's kerstgevoel dit weekend.
    Gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst/winter kaart.
    We hopen je dit jaar weer veel te kunnen zien met je mooie creaties.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit, DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart, Yvonne! Mooie combinatie: zwart wit en goud/glitter! En wat naar dat je corona kreeg, hopelijk knap je snel op, je kunt er helaas lang last van houden weet ik uit eigen ervaring.
    Wel leuk dat jullie komend weekend toch kerst gaan vieren, veel plezier en geniet er van! Luca zal het zich later toch niet herinneren, dat het niet met kerst zelf was :-)
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met deze schattige pinguïn. Mooi gecombineerd met het goud.
    Fijn kerstweekend gewenst!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat vervelend maar dan kunnen jullie in deze "saaie" maand weer iets gezelligs doen. Je kaart is een plaatje, heel mooi opgebouwd in rustige tinten. Dat probleem met reacties achterlaten hebben meer mensen, hoe het komt???
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Yvonne en veel plezier dit weekend.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd met die pinguïn !
    groeten Ineke
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi winters kaartje met de pinguïn erop, en iglo erbij. Wat vervelend dat het met de feestdagen allemaal niet zo gegaan is zoals gepland was..Ik wens jullie een hele gezellige avond toe, geniet ervan. De kerstboom zal wel weg zijn bij jullie of hebben jullie die laten staan, voor het gevoel ? Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...