donderdag 4 januari 2024

52 Weeks to Christmas, week 1

Allereerst wil ik jullie een heel gelukkig, liefdevol, creatief en een gezond 2024 toewensen.
Weer een heel nieuw jaar voor ons.
Ik heb me voorgenomen om weer mee te doen met 52 weeks to Christmas.
Vorig jaar ben ik tot 24 kerstkaarten gekomen, dus we gaan het zien hoever we komen dit jaar.
Dit lieve rendiertje wilde graag het spits afbijten en als eerste meedoen.
Het sleetje staat al klaar voor een heerlijk ritje door de sneeuw.

Liefs,
Yvonne.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, Yvonne. Lief rendiertje!
    De beste wensen voor 2024 en bedankt voor je deelname aan 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje met dit lief rendiertje, alle goeds voor 2024.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou de beste wensen voor 2024!
    Het rendiertje is nu ook al zo lief zonder gewei. Wat een leuk kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappig rendiertje op je kaart. Je bent weer goed van start gegaan met kerstkaartjes dit jaar..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuke kerstkaart met dit schattige rendiertje!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...