zondag 8 februari 2015

Marianne Design Challenge #122




Door drukke klus werkzaamheden (ik kom hier nog op terug) ben ik veel te laat met het laten zien van de voorbeeldkaart voor de 121e challenge van Marianne Design.
Maar goed, beter laat dan nooit en helaas kan ik maar één ding gelijk doen en dan is het keuzes maken.
De kaart was al wel te zien op de challenge blog.
De opdracht was; maak een kaart met een hart of hartjes, afbeelding hoeft niet maar natuurlijk wel met zoveel mogelijk MDesign producten.
Omdat het binnenkort Valentijnsdag is heb ik een kaart gemaakt in die stijl.

Collectables: COLL1301 kleine hartjes
Collectables: COLL1334 hartje
Collectables:COLL 1337 envelopje
Pretty papers bloc: PB7045 Eline's Fresh Flowers   
Stempels: EC0149 Eline's Christmas sentiments
Stempels: EC0099 Eline's vintage christmas
Stempels: CS0879 Mail around the world
Belletjes,
Touw,
Paperclip.

Liefs,
Yvonne.

7 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heelleuk je kaartje Yvonne...heel mooi in dei kleurtjes en prachtig samengesteld met al die MD materialen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi vrolijk kaartje Yvonne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvonne,
    Ben je aan het klussen Yvon? ik ben benieuwd wat je aan het doen bent! Je kaartje is super leuk! En je kaart voor Oma vind ik ook geweldig mooi!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje, leuk dat envelopje en de mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk dit kaartje Yvonne!
    Ik vind het envelopje op de kaart een erg leuk idee!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk valentijnskaartje!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...