vrijdag 23 januari 2015

75 jaar!



Vandaag is de oma van de vriendin van onze oudste zoon 75 jaar geworden.
Het is  een heel dankbaar werkje om voor haar een kaart te maken, ze is er altijd heel blij mee.
Ze maakt zelf ook hele mooie kaarten.
Ik had deze malletjes met Sinterklaas gekregen en er nog niets mee gedaan, dit was een leuke gelegenheid om ze eens te gebruiken.
Lieve oma, we hopen dat u nog heel lang in een goede gezondheid in ons midden mag zijn.
U bent een oma uit duizenden.

Liefs,
Yvonne.


7 opmerkingen:

  1. Een bijzonder kaartje voor deze leeftijd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super afgewerkt met al die prachtige mallen en mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mallen komen nu goed uit. Voor oma heel herkenbaar. Mooie opzet en geniet nog maar met Oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel speciaal kaartje heb je voor die oma gemaakt Yvonne, PRACHTIG is die geworden en dat zal ze zeker erg waarderen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje heb je gemaakt Yvonne! Daar zal oma erg blij mee zijn!

    Heb zelf al een tijdje het telraam, liggen maar nog geen inspiratie gehad om er iets mee te maken.
    Maar jou kaart zal me zeker op weg helpen! Bedankt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaartje is het geworden Yvonne. Wat grappig die lei die je hebt gemaakt. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Yvonne,

    Ik ben volger geworden want ik vind dat je schitterende kaarten maakt.
    Deze kaart vind ik echt geweldig leuk.

    Groetjes, Suzanne
    http://stampinsuzanne.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...