woensdag 14 januari 2015

Op speciaal verzoek....



Mijn nichtje vroeg vorige week of als ik weer kwam mijn kaartendoos meebracht zodat ze een kaart kon kiezen voor een jarige zuster.
Maar ik dacht, laat ik nog eens een keer een mooie Maria kaart maken, deze is al eerder erg in de smaak gevallen.
En een zuster die al een hoge leeftijd heeft bereikt van over de 90 jaar en ook nog eens zuster Maria heet zal beslist heel blij zijn met deze kaart.

Creatables: LR0145 bloemetjes
Creatables: LR0156 blaadjes
Creatables: LR0162 blaadjes
Creatables: LR0192 blad
Creatables: LR0206 hedera
Creatables: LR0243 kaars
Pretty papers bloc: PB7030 babykamer jongen

Liefs,
Yvonne.

1 opmerking:

  1. Dat is een heel leuk kaartje voor een kloosterzuster....heel mooi gemaakt Yvonne....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...