donderdag 7 januari 2016

Marianne Design Challenge #144

 
Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Marianne Design: maak een pop-upkaart met als thema winter.
Ik heb een al wat ouder winters knipvel gebruikt, maar ik vind het nogsteeds heel leuk, zo lief die winterse diertjes.
 
 
De kaart is gewoon plat gevouwen te versturen.
Op deze foto zijn de reepjes papier te zien die ik tot een vierkantje heb gevouwen en achter de figuurtjes heb geplakt.
Bij het dichtvouwen van de kaart schuiven de "blokjes" plat.
 
 
Collectables: COLL1329 Christmas mini village
Craftables: CR1299 banners
Design folder: DF3421 winter landscape
Papier: PB7048 Eline's Silver stars
Knipval: AK0051 en AK0052 Eline's sneeuwland
Stempel: CS 0906 Artic winter
Belletjes,
Waxkoord
Plakpareltjes

Liefs,
Yvonne.


11 opmerkingen:

  1. Prachtig zeg!! Ontzettend gaaf gedaan.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om die oudere plaatjes te gebruiken, Super !!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb ook nog zo'n knipvel liggen, vind het zonde om helemaal op te gebruiken, want zo mooi...
    maar ja, het dient natuurlijk om verwerkt te worden!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi winters kaartje met die leuke dieren en het eskimootje erop Yvonne...TOPPIE

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een kunstwerkje zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, die plas is ook geweldig. Ik heb ook zo'n knipvel, maar wist eigenlijk niet goed hoe ik hem moest verwerken, maar jij hebt hem echt super verwerkt.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Buitengewoon schitterend winters tafereel, Yvonne ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst bedankt voor je lieve reactie op mijn blog Yvonne. Oh en wat heb ik veel gemist van al jou moois zeg! Dit kaartje is ook echt schitterend. De pop-up 'blokjes' geven een erg leuk effect! Ik wil er graag ook nog eens een keertje mee aan de slag. En trouwens ontzettend lief dat je kaartjes verloot voor de knotsgekke kaarten en scrapdagen! Ik ga morgen even overleggen wanneer en waar ons het beste uitkomt en dan waag ik graag een gokje :) .

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. How beautiful is this card, a great winter scene!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...