woensdag 24 februari 2016

Win vrijkaartjes voor de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen



Zo aan het begin van hopelijk weer een gezellig creatief jaar
heb ik een leuk berichtje!

Ik mag  5x2 vrijkaarten voor de voorjaarseditie van de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen verloten onder mijn volgers hier op mijn blog.

 De Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen is dé beurs voor kaartenmakers, stempelfanaten, scrapbookers en alle andere hobbyisten met een passie voor papier. Het leukste creatieve uitje van het voorjaar voor beginners, maar óók de meest fanatieke kaartenmakers en scrappers kunnen hier hun hart ophalen.

De kaartjes zijn geldig voor:
Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, IJsselhallen Zwolle – 10, 11 en 12 maart 2016
of
         Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, Brabanthallen Den Bosch – 31 maart, 1 en 2 april 2016



Wat moet je doen?

Volger zijn of worden van mijn blog.
Laat hier een leuke reactie achter en vertel met wie je graag naar de beurs zou willen gaan,
en natuurlijk naar welke beurs.
Wie weet word jij de gelukkige winnaar!

Op woensdag 24 februari maak ik bekend wie de kaartjes gewonnen heeft.
Alle verdere informatie over de beurs kun je hier vinden.
De knotsgekkekaartendagen

Liefs,
Yvonne.



20 opmerkingen:

  1. Ik ga weer heel graag naar de Knotsgekke Scrapdagen Yvonne...en als ik dan vrijkaartje zou winnen is natuurlijk dubbel leuk ...kan ik weer meer in mijn mandje laten vallen hahaha
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry Yvonne iets vergeten...Den Bosch is waar ik naar toe wil gaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke actie! Graag zou ik de kaarten winnen, zodat ik met mijn hobbyvriendin naar de beurs in Den Bosch kan. Zou heel blij zijn met de kaarten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe actie zeg! Knotsgekke Kaartendagen is echt vaste prik voor mij en mijn moeder! Wat kunnen we ons daar altijd op verheugen! Dit keer willen wij naar Zwolle gaan. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee om een kansje te maken op vrijkaartjes voor de beurs in Zwolle. Ik ben zo blij dat er dit jaar weer een beurs in Zwolle is, vorig jaar was er geen beurs helaas. Ik ga er gezellig met mijn dochter/hobbymaatje naar toe het is inmiddels voor ons traditie geworden om er samen naar toe te gaan. We kijken er altijd naar uit, gezellig samen met een workshop meedoen en natuurlijk lekker hobbyshoppen. Met vrijkaartjes is het voor ons een feestje om naar de beurs te gaan.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk dat je kaartjes mag weggeven voor die geweldige beurzen !
    Ik zou erg graag kaartjes winnen voor Den Bosch, ik ben altijd helemaal in de wolken als ik naar de beurs kan gaan ! Zo veel te zien, zo veel blogsters ontmoeten, echt het summum van het jaar voor mij ! Bovendien valt de beurs altijd rond mijn verjaardag, de perfecte gelegenheid om lekker mijn eigen kado te kopen :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil graag meedoen met de kans om vrijkaartjes te winnen. Zou heel graag mijn vriendin willen trakteren op kaartjes de beurs in Zwolle. Leuk blog heb je. Vooral de kaarten van 5 jan. en 25 okt. spraken mij erg aan. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je kaartjes weg mag geven. Ik kom graag in aanmerking voor de beurs op vrijdag 1 april in Den Bosch. Ik zou dan graag met mijn fröbel vriendin gaan. Ik ga sowieso altijd in het voorjaar naar de beurs, dus als ik er nu niet voor hoef te betalen is dat mooi meegenomen, kan ik een malletje extra kopen ;-) hahaha.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou dolgraag de kaartjes willen winnen om met mijn dochter op 11 maart naar de beurs in Zwolle te gaan. Dat zou echt tof zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joehoe ! wat een leuke kans hier ! daar doe ik graag aan mee hoor ! Het uitstapje naar 's Hertogenbosch is ondertussen een jaarlijks uitje geworden. Vorig jaar hadden we lekke band, dus werd het beursavontuur een beetje in minuur afgesloten. Maar ja, in ieder geval, de kaartjes zijn altijd welkom, want in België kennen we dit soorten beurzen niet jammer genoeg. De leuk om de 'benzine' zo wat terug te winnen.
    Alvast bedankt voor de kans,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Yvonne, wat leuk dat je kaartjes gaat verloten. mijn vriendin en ik gaan meestal naar 's Hertogenbosch. Maar omdat mijn virendin dat weekend niet kan. Hebben we besloten om naar zwollen te gaan. Daar zijn we 1 x eerder geweest. En wat is dan leuker om vrij kaarten te winnen. Kan je toch weer iets anders voor leuks voor kopen op de beurs. Alvast bedankt voor het mee dingen
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allereerst wil ik zeggen dat ik het ontzettend lief vind dat je kaartjes mag verloten voor de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen Yvonne! Wij hebben best weer een bewogen jaar achter de rug en ondanks alles stond en staat mijn moeder altijd voor mij klaar. Om haar te bedanken voor al haar steun enz. word het weleens tijd dat zij in het zonnetje word gezet! Daarom wil ik haar dolgraag verrassen met een uitje naar deze leuke beurs in Den Bosch! Even lekker alleen maar bezig zijn met het neuzen tussen alle mooie materialen. Misschien gezellig samen een workshop volgen? Maar bovenal genieten van een heerlijk ontspanned dagje saampjes!
    Toevallige ben ik 25 maart ook nog eens jarig dus ik weet wel wat ik op mijn verlanglijstje zet: je hebt ze in muntjes of briefjes...en ze passen goed in een portemonnee. Rara....? Haha. Dat komt op zo'n leuke beurs als deze natuurlijk altijd goed van pas ;-) .

    Bedankt voor deze kans Yvonne. Ik zit nu natuurlijk stilletjes te hopen dat ik misschien een van de gelukkige winnaars mag zijn. Al gun ik het de andere dames ook van harte hoor!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,

    Ik ben nog nooit op Knotsgekke Kaarten-en Scrapdagen geweest maar wil ik graag eens heen. Ik zou mijn moeder meenemen omdat ze zoveel voor mij doet, ik kan wegens reuma niet alles wat ik zou willen. Ik zou naar Den Bosch willen omdat ik in het zuidwesten woon. Dit is een hele leuke Candy.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Yvonne, Het lijkt me zooo leuk om naar de beurs in Zwolle te gaan, samen met mijn zusje. Echt een zussendagje.....Je maakt trouwens altijd prachtige kaarten! Groet, Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Yvonne,
    Wat gaaf dat je kaartjes weg mag geven voor de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen!
    Het lijkt me heerlijk om samen met mijn vriendin naar Den Bosch te mogen gaan.
    Lekker snuffelen en leuke nieuwe dingen ontdekken!
    Groetjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je kaartjes weggeeft voor de beurs. Ik zag net je schitterende kaart op facebook die je voor je zus hebt gemaakt. Ben gelijk op je blog gaan snuffelen! Wat een schitterende creaties maak je zeg! Als ik 2 kaartjes zou winnen voor de beurs zou ik samen met mijn dochter (12 jaar) gaan, ze vindt knutselen net zo leuk als ik. Dan zouden we naar Zwolle gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Yvonne, ik wist niet eens van deze dagen. Wat ontzettend leuk dat je hier kaarten voor mag weggeven. Mocht ik de gelukkige zijn, dan neem ik mijn beste vriendin mee. Ook helemaal gek van kaarten maken! Dus een uitgelezen kans om heerlijk te shoppen en ideeën op te doen + ook nog eens gezellig samen iets te ondernemen! Omdat ik in het midden van het land woon en zij in Zuid-Limburg, lijkt het me het slimste als we naar de dag in Den Bosch zouden gaan :-)...De gelukkige of niet,...leuk je blog te hebben gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi!

    Oh wat zou ik graag naar de beurs in Den-Bosch willen.. Samen met een goede vriendin van me,
    die net als ik dol is op knutselen.. Samen struinen over de beurs, inspiratie op doen en verliefd worden
    op alle leuke spullen die we zijn, om vervolgens ook een aantal van die spullen in ons mandje te laten glijden.

    Sinds kort ben ik een blog begonnen.. Ik zou het leuk vinden als je me komt volgen of regelmatig een kijkje komt nemen op m'n blog..
    www.knutselvinkje.blogspot.nl

    Liefs,
    Marjolein



    BeantwoordenVerwijderen
  19. In maart ga ik weer met mijn tante naar Den Bosch.
    Een keertje iets winnen zouden we erg fijn vinden!

    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Yvonne ik zou heel graag samen met mijn dochter naar de beurs in den Bosch willen gaan.Met 3 kinderen tussen de 8 en 11 verdient ze wel een uitje.gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...