zondag 14 februari 2016

Veel liefs.



Vandaag is het Valentijnsdag, ik doe er verder niet aan maar ik vind het dan wel leuk om een valentijnskaart te maken.
Deze is voor mijn zoon en zijn vriendin, we gaan er vanmiddag naar toe dus dit Forever Friends beertje mag mee.



Collectables: COLL1323 bloemetjes
Craftables: CR1225 hart
Craftables: CR1254 label
Creatables: LR0162 blaadjes
Creatables: LR0120 swirl
Papier: Action
Forever Friends knipvel
Bedeltjes,
Lint,
Waxkoord,
Plaksteentjes.

Ik wil graag mijn nieuwe volgers welkom heten hier.
Heel erg leuk dat jullie mij gaan volgen.

Liefs,
Yvonne.

6 opmerkingen:

  1. Een schitterend valentijnskaartje Yvonne, heel leuk dat forever friends beertje...dat zal je dochter zeker waarderen...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief Valentijnskaartje voor je zoon en zijn vriendin.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht van een kaart. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh zo lief Yvonne!
    Ik word spontaan verliefd op dit kaartje!
    Zo mooi gemaakt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je valentijnskaartje voor je zoon en schoondochter is erg mooi geworden Yvonne! Ze zullen het vast een erg lief gebaar hebben gevonden. En wat is ie mooi! Deze beertjes blijven altijd schatjes vind ik. Verder ben ik op weer dol op je mooie details :-) . Ik heb trouwens helemaal niet meer terug gemaild...Schandalig! Sorry... Maar het is er helemaal bij in geschoten en nu ben ik ook nog eens flink ziek geweest (en nog niet helemaal beter) van een nierbekkenontsteking... Bah! Dus het is geen kwaad ofzo hoor dan weet he dat ;-) .

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superlief Valentijnskaartje, heel mooi gedaan. Helemaal weg van het beertje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...