donderdag 25 februari 2016

52 weeks to Christmas....... week 8



Op zo'n lief plaatje word je toch helemaal verliefd?
Ik tenminste wel, ik vond ze in mijn map met kerst-knipvellen.
En ik heb er nog meer van.
De kleurtjes passen precies bij het al wat ouder blocje papier van Marianne Design, ook daar heb ik nog genoeg van om nog een keer wat te maken.
Het is weer donderdag, dus deze kaart doet weer mee bij 52 weeks to Christmas.



Craftables: CR1352 labeltje
Creatables: LR0122 poinsettia recht
Creatables: LR0126 dennentakje
Creatables: LR0286 takje
Papier: Pretty papers bloc: Eline's Merry little Chrstmas PB7034
Knipvel: uit mijn eigen voorraad
Pons: Hema
Lint,
Belletjes,
Waxkoord,
Plakpareltjes,
Roosje,

Liefs,
Yvonne.

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie/leuke kaart Yvonne!
    Ja, ik heb ook nog van dat papier...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een lieve kerstkaart Yvonne. Mooi gedecoreerd ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Yvonne, vind het plaatje ook super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super kerstkaartje heb je gemaakt Yvonne!
    Ik heb gisteren een mailtje naar je gestuurd.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een mooi kaartje. Een geweldig lief plaatje en met al die roze kleurtjes een prachtig geheel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad een erg schattig plaatje, je hebt er een prachtkaartje mee gemaakt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit kerstkaartje Yvonne...met weer hele leuke details erop...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...