zondag 28 februari 2016

27 jaar!



Afgelopen week werd onze oudste zoon 27 jaar.
Ik heb zo zitten denken wat voor een kaart ik voor hem zou maken.
Ik vind het altijd leuk om een fotootje te gebruiken en ik wilde de smartphone gebruiken, maar daarbij hielden de ideetjes op.
Tot dat ik ineens bedacht; waarom gebruik ik de nieuwe feest-varkentjes niet?
Wel aan gepast aan de stijl van het huis waarin onze zoon en zijn vriendin sinds een jaar in samen wonen.
Dus uiteindelijk toch een leuk geheel.
Bij het varkentje wat over de rand van het steigerhouten hart kijkt heb ik de pootjes van het lijfje geknipt en los onder het kopje geplakt. Zo lijkt het net alsof hij een kijkje komt nemen over het hart.




Aan de binnenkant van de kaart heb ik een "spijkerbroek" geplakt.
Ik heb de openingen van de zak open gesneden en dat was leuk om nog een extraatje in te stoppen.
Het is te erg voor woorden, maar ik loop enorm achter met foto's van mijn kinderen inplakken.
Ik moet gewoon van 27 jaar nog foto's inplakken.
Eigenlijk niets voor mij, maar het is nu eenmaal gebeurd en het is een gigantische klus om daar nog aan te beginnen, maar........... eind vorig jaar heb ik alle moed verzameld en met Sinterklaas kreeg hij zijn eigen baby-fotoboek.
Nu ga ik beginnen aan deel 2. De negatieven van de foto's is niet veel mee, dus ik scan foto voor foto in en maak er boeken van bij de Hema. De originele foto's plak ik nog in, dus alles bij alles een heel werkje.
Vandaar het mini-fotoboekje in de broekzak.

Collectables: COLL1314 tab set
Collectables: COLL1359 smartphone
Collectbales: COLL1402 Eline's piglet
Craftables: CR1225 hart
Creatables: LR0268 frame
Creatables: LRPP1401 ballonnetje
Papier: Pretty papers bloc: PK9119 Baroque, Pk9124 Rustic Wood
Clearstamps:  27:  Ec0149 Eline's Christmas sentiments
Clearstamps:  feestvarken: CS0844
Bedeltje,
Touw,
Spijkerbroek-papier: Joy.

Liefs,
Yvonne.



10 opmerkingen:

  1. Wat een topkaart Yvonne ! Heel leuk met de feestvarkentjes en het hartje ! Prachtig zo'n persoonlijke kaart met een foto en de binnenkant vind ik ook echt geweldig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk. Varkentje komt zo heel grappig uit. De verassing aan de binnenkant is uniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart voor je zoon Yvonne.....en de binnenkant is ook super leuk bedacht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How cute and creative card you made, love the whole composition!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Yvonne ! Hele leuke kaart ! Daar zal hij zeker blij mee geweeest zijn. Zo grappig die varkentjes en uniek met de fotootjes ! Ik heb ook nog zo'n doos foto's klaar staan, waar ik al een paar jaar scraps mee wil maken. Ooit, OOIT zal het er wel eens van komen :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gedaan, het is echt een mooie creatie! Heel persoonlijk door de foto erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterend kaartje voor de verjaardag van je zoon gemaakt Yvonne...heel origineel met foto en die feestvarkentjes erop....Ook nog gefeliciteerd met zijn verjaardag...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Yvonne, echt super gaaf gemaakt! En nog van harte met je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuke kaart heb je voor je zoon gemaakt, leuk met het varkentje wat op het hart leunt. Wat origineel die spijkerbroek aan de binnenkant en dan de zak opensnijden. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik enorm achter loop met foto's.
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je zoon.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer onwijs leuk Yvonne!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...