zondag 21 februari 2016

22 jaar!


Afgelopen week werd onze jongste 22 jaar.
Hij heeft eigenlijk niets met zelfgemaakte kaarten en zegt ook altijd; je hoeft voor mij geen kaart te maken.
Maar ja, ik kan dat dan toch niet laten dus heb de gok maar weer gewaagd.
Hij houdt van industrieel, design, foto's maken en tennissen.
Van ons kreeg hij een dagje naar Londen samen met zijn vriendinnetje en achter het bedeltje van het tennisracket zat nog een kleine bijdrage voor een tennisracket.
Dus wat papier en verdere materialen zat ik helemaal goed volgens mij en ja hoor.......... hij vond de kaart leuk.
Missie geslaagd!


 
Collectables: COLL1359 smart phone
Industieel papier
Vintage knipvel
Tape,
Touw,
Bedeltje.

Liefs,

Yvonne.

8 opmerkingen:

  1. Leuk is dat he....ze hoeven eigenlijk geen kaart....maar als je er een hebt gemaakt vinden ze het toch wel leuk!
    Je hebt een prachtige kaart voor je jarige zoon gemaakt Yvonne....missie geslaagd dus!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaart voor je zoon! Ik ken het probleem......onze oudste (20 jaar) vindt al die kaarten ook maar niks. Zijn verjaardagskaarten maak ik wel zelf maar worden meestal zonder al te veel opmerkingen in ontvangst genomen. Maar......ze staan maanden later nog wel op zijn bureau.
    Gewoon doorgaan dus!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan ! Niet eenvoudig voor een stoere gast van 22 !
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart Yvonne!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIG deze kaart Yvonne, leuk deze persoonlijke stoere details erop....maakt een kaartje snel veel leuker...en ook nog gefeliciteerd met zijn verjaardag...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoer en mooi en erg persoonlijk, top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuke kaart! Ze hoeven geen kaart, maar vinden het toch heel erg leuk dat je de moeite neemt om er eentje te maken. Mijn moeder van 88 maakt voor al haar kleinkinderen kaarten en dat wordt heel erg gewaardeerd, ook al zeggen ze dat niet met zoveel woorden. Proficiat met je zoon. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart heb je voor je zoon gemaakt en leuk dat het toch gewaardeerd werd. Het is dan ook een stoere kaart geworden. Trouwens natuurlijk nog gefeliciteerd met je zoon.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...