zondag 28 februari 2016

Wie mag er naar de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen?


Vandaag is het zover.........ik ga de winnaars bekend maken van de vrijkaartjes voor de

Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen.

              Ik heb briefjes met jullie namen in een koffertje gedaan en daar 5 briefjes uit getrokken.

                  Dit zijn de gelukkige geworden, jullie mogen gezellig met 2 personen naar de beurs.

Ellie Bakker,
Margo,
Joke de Wit,
Mandy (de Hobbydroom)
Diny.
Hartelijk gefeliciteerd!
Ik wens jullie alvast een hele fijne dag.

Als jullie mij even mailen kan ik de kaartjes toesturen.
Rechtboven vinden jullie een button,
als je daar op klikt vind je mijn emailadres.

  Liefs,
Yvonne



7 opmerkingen:

  1. Oh jippie jippie !!!!!
    Ik ben bij de gelukkige winnaars !
    Heel erg bedankt !
    Ik stuur je zo meteen een mailtje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames en veel plezier! Bedankt voor de kans. Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super gaaf Yvonne!
    Ik ga je mijn mail adres doorsturen.....bedankt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk voor de winnaars gefeliciteerd met jullie vrijkaartjes...en Yvonne bedankt om mee te mogen doen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk Yvonne dat ik vrijkaartjes heb gewonnen bij jou ik ben er super blij mee.
    Heel hartelijk bedankt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefelicteerd, Dames. Veel plezier op de beurs.
    Dank je wel Yvonne dat ik mee mocht doen
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwiee wat ontzettend leuk!!
    Ik ben er dolblij mee :) . Hartelijk bedankt Yvonne. En alle andere dames natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie vrijkaartjes!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...